Over Ons
Ons verhaal begon in 2008 en groeide in een decennium uit tot één van de grootste namen ter wereld in professionele geurmarketing.
Complete geurbelevingsconcepten, niet alleen geweldige producten…
SCENTLINQpro is één van de marktleiders op het gebied van geurbeleving en geurmarketing, met exclusieve distributeurs en servicepartners in meer dan 40 landen wereldwijd. Van JFK Airport in New York tot Marina Bay Sands in Singapore, van Caesars Palace in Las Vegas tot het Swissotel The Bosphorus in Istanbul – en daarnaast vele prominente retailers zoals Tommy Hilfiger, Burberry en Cacharel behoren tot onze klanten.
Wij werken samen met gerenommeerde parfumeurs en verfijnde geurfabrikanten om te voldoen aan de hoge verwachtingen van onze klanten én van onszelf. Elke stap in de productontwikkeling en in het leveren van superieure service wordt uiterst serieus genomen. We zijn niet alleen trots op onze producten, maar ook op onze onovertroffen klantenservice en onze all-inclusive geurbelevingsoplossingen.
Onze geavanceerde geurverspreidingstechnologie en -systemen zijn pas echt uitzonderlijk in combinatie met onze all-inclusive geurservice. Waar velen alleen over producten spreken, spreken wij over service. Het is geen toeval dat wij wereldwijd vele hotelmerken en retailketens mogen bedienen.
Neem Contact OpWij zijn geen
bedrijf in
luchtverfrissers

Enkele decennia geleden zagen architecten verlichting als luxe; tegenwoordig is het een centraal onderdeel van ruimtelijk ontwerp. Geuren zullen steeds vaker worden ingezet om de zintuiglijke beleving van publieke en private ruimten te versterken. Wij erkennen het belang van de juiste geur als onderdeel van interieurdesign. Ons ervaren team van geurconsultants richt zich op de juiste oplossing voor iedere klant.
Ons doel is om emoties en herinneringen, diep opgeslagen in ons reukarchief, op een subliminaal niveau te verbinden met de meest directe en krachtige zintuiglijke ervaring van reuk en onze perfect vastgelegde geuren.
“Marketeers zijn ook dol op reuk, omdat het het zintuig is dat het meest direct verbonden is met emoties,” zegt Rachel Herz, gastprofessor gespecialiseerd in olfactorische cognitie en emoties aan Brown University in Providence, Rhode Island.
Ontdek hoe wij u kunnen helpen emotionele verbindingen te creëren via geuren, en zo een grote impact op uw bedrijf en merk te realiseren.
Neem Contact Op